Min blogliste

lørdag den 1. januar 2011

Godt nytår

Godt nytår - håber 2011 vil blive et godt år for os alle.
Jeg håber på at træffe mange gennem min blog, der jo er ganske ny.

Og så søger jeg et godt råd:
Jeg har nogle skønne blokke, der skal sys til et tæppe med "Quilt as you go"-teknikken - men jeg savner en rigtig god beskrivelse - er der nogen af jer, der har et link til en sådan?
--
Happy New Year - I hope 2011 will be a good year for us all.
I am looking forward to meeting a lot of new friends via this blog, which is quite new.

And I need a piece of good advice:
I have some beautiful Friendship Star blogs, which are to be made into a quilt - using the "Quilt as you go" technique - but I need a good description of this technique - can anybody help me, maybe with a link?

1 kommentar:

  1. Hej Hanne
    Jeg benytter den metode der er beskrevet her http://www.secretsof.com/content/624
    Hilsen Pia

    SvarSlet